miercuri, 18 decembrie 2013

Divin cu accesorii di vin!

       V-am povestit în postarea anterioară, care este secretul unui Crăciun fericit. Să nu te stresezi, să nu te obosești alergând după cele de trebuință, să-ți fie masa încărcată de bucate, să ai în jurul mesei pe cei dragi cu care să ciocnești un pahar de vin pentru sănătate, noroc și voie bună. 

     Tot acolo vă spuneam despre ușurința cu care poți scăpa de grija meniurilor, cu ajutorul unui moș Crăciun al gospodinelor. Drăguțul de el s-a gândit la toate, nici nu se putea altfel, pentru că  nu este de admis masă festivă fără decorațiuni specifice momentului, dar mai ales fără băuturi și fără toate accesoriile necesare servirii acestora, fie că este vin, coniac, țuică. 


    Când băuturile mai sunt și prezentate în ton cu sărbătoare, fiți convinși că rezultatul nu poate fi decât admirație, felicitări și un Crăciun de neuitat. Cam așa arată o sticlă de vin pregătită de moșul nostru, pe care o găsiți aici 

Tot aici găsiți și dopurile ornamentale, identificatoare de pahare, frapiere îmbrăcate, evident ca de sărbătoare, îmbrăcăminte diversă pentru sticle, sugestii de ambalare a acestora.

 
Vedeți că moșul are grijă de toate! Chiar și de desfăcător, fără de  care sigur ați muri de sete, că doar nu se face că la sărbători să bei apă, fie ea și minerală.
In cazul în care nu ați terminat de cumpărat cadouri pentru cei dragi, tot el vă va salva întrucât pe situl  accesoriivin.ro există rubrică specială de cadouri. Eu chiar am ales unul pentru părinții mei, nelipsiți la masa de Crăciun. 


Sunt convinsă ca vor fi deosebiți de încântați, mai ales tata când va vedea sticla îmbrăcată în Moș Crăciun. Cât am fost mici știu eu  pe cineva care se îmbrăca așa... acum las pe alții să să o facă pe moșul cel darnic și bun, nouă rămânându-ne doar bucuria petrecerii unor clipe de neuitat alături de cei dragi.
Pentru că vreau să vă dăruiesc un zâmbet voi posta gluma pe care am găsit-o pe  articole-bucatarie.ro
Hai noroc și sănătate, de la Moș s-aveți de toate!

2 comentarii:

  1. Deh, am apucat să comentez la Vienela.
    Cum nu pot scrie diferit despre acelaşi lucru, scriu şi la tine acelaşi text.
    Ioan Dan-Curierul secret:
    “Săptămâna trecută mi-a picat un cuscru de prin părţile Focşanilor cu două sănii dar nu goale. Altfel, îl alungam de la poartă şi asmuţeam javrele pe el. Cu două butoaie pântecoase pe sănii, mari şi rotunde, parcă gata să nască. Pe cuscru l-am alungat a doua zi. Asemenea pramatie mi-ar fi băut vinul înainte de Bobotează. Al dracului moldovean! Când pune găleata la gură se albeşte la faţă de zici că i-a sunat ceasul din urmă! Când o lasă din mână goală cam pe jumătate, simţi cum se face frig în casă. Câinii se ridică de pe unde sunt aciuaţi şi urlă a pagubă. …”
    Uite aşa un cadou de Crăciun! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte important desfacatorul ala... eu imi amintesc cum umblam eu cu sotul prin vecini, la inceputurile noastre in doi, cu o sticla de vin in mana cerand cu imprumut un tirbuson :))))... dar la fel de importanta in casnicia noastra a fost si carafa de vin ... asa ca eu pe ea am luat o drept personaj principal .

    RăspundețiȘtergere