sâmbătă, 7 decembrie 2013

Nicu Despa- bloggerul nevăzător

 Biruința nu-i obligatorie. Obligatorie e lupta.

 Nicolae Steinhardt - Jurnalul fericirii


      " În timp ce asculta Nocturna lui   Chopin –Costin s-a împăcat cu ploaia, cu întunericul, înțelegând că un orb își luminează zilele, nopțile, visele, cu lumina ce vine din sufletul său mult mai apropiat de Dumnezeu decât al oamenilor ce au ochi dar nu văd"-
 Maria Călin - Noaptea, când soarele a bătut la fereastră. .

Acesta este un citat dintr-un articol scris de mine, în care trebuia să-mi închipui cum poți trăi o săptămână într-o casă fără ferestre. Mi-am închipuit, am scris, am mulțumit lui Dumnezeu că nu a fost decât un exercițiu de imaginație. 

Mi-am închipuit și am scris despre o realitate pe care aveam să o cunosc câteva luni mai târziu. Realitatea este Omul -blogger nevăzător - Nicu Despa, participant  finalist  la Superblog 2013.  

Da, în sufletul acestui om există multă lumină. Nu se vaită, nu disperă, luptă cu viața, cu neputințele, trăiește, iubește. Despre el a scris Traian Urieș, aici      unde puteți afla tot ce vreți să știți despre acest luptător. Nu voi repeta nimic din ceea ce scrie în interviu, dacă vreți să știți mai multe, vă răspunde cu drag la orice întrebare, chiar eroul interviului

Scopul meu este altul. Vreau să-i promovez minunățiile de origami, care se nasc din mâini de nevăzător. Vreau să-i facem o mică bucurie, cumpărând aceste obiecte -unicat, care pot constitui frumoase ornamente pe masa de Crăciun, daruri deosebite pentru cei dragi, sau simple obiecte de decor.
Cumpărând obiectele lui Nicu Despa, cumpărați zâmbetul unui om, îi dați încredere în ceea ce face, iar voi urcați încă o treaptă spre cer.
Puteți să-i scrieți artistului pe pagina lui de Facebook.

Hai noroc și sănătate, să vă bucurați de toate!

Un comentariu:

  1. Multumesc Maria.Am ramas fara cuvinte.As dori un lucru de la tine, daca est posibil.
    Sa mergi pe facebook, sa iti alegi ce ti-ar place din ceea ce am afisat eu acolo......o constructie origami.
    Si o sa iti trimit acasa , daca imi dai adresa.
    Ar fi pentru mine o mare bucurie sa iti pot darui putin din sufletul meu.Pun putin suflet in fiecare model facut.
    Multumesc inca o data si daca vrei putem sa vorbim la un telefon.

    RăspundețiȘtergere